نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4466
-
الف
+

«محمود پاک نیت»: کارهای تاریخی را خیلی دوست دارم

«محمود پاک نیت» از علاقه خود به حضور در سریال های تاریخی گفت.

به گزارش آی فیلم2، «محمود پاک نیت» بازیگر کهنه کار ایرانی که بینندگان آی فیلم2 پیش از این شاهد نقش آفرینی وی در سریال های «روزی روزگاری»، «پدرسالار»، «یوسف پیامبر»و... بودند در مصاحبه با شبکه آی فیلم از معیارهای خود برای نقش آفرینی در یک اثر گفت.

وی در این مصاحبه از تجربه حضورش در سریال های تاریخی چون «یوسف پیامبر»، «خانه ای در تاریکی»، «پس از باران» گفت و ابراز داشت: كارهای تاريخی را خيلی دوست دارم؛ چون با هر شخصيت تاريخی كه مقابل کمره می رود، می توان الگويی به نسل جوان نشان داد. از سوی دیگر كارهای تاريخی می تواند در بالا بردن اطلاعات عمومی مردم در اين زمينه موثر و الگويی مناسب برای جوان‌ها باشد.

وی همچنین در این مصاحبه از معیارهای خود برای انتخاب یک سریال یا فلم گفت و خاطرنشان کرد: من اول فلمنامه را می‌خوانم و بعد نقش را می‌پذیرم. البته یکی دو کار را هم بدون مطالعه و فقط بخاطر اعتماد به دوستی پذیرفتم که بعداً پشیمان شدم. ولی در کل ترجیح می‌دهم انتخاب کننده باشم و در هر سریالی حضور پیدا نمی کنم.

«محمود پاک نیت» تقریبا برای همه مخاطبان تلویزیون چهره‌ای شناخته شده است. با نقش «حسام بیک» در سریال تلویزیونی «روزی روزگاری» به شهرت رسید.  «محمود پاک نیت» بعد از حسام بیک، نقش های ماندگار زیادی را بازی کرد که از میان آنها می توان به نقش او در سریال های پدرسالار، پس از باران، شب دهم، روشن تر از خاموشی، یوسف پیامبر، پرده نشین و فیلم های سرزمین خورشید، ایستگاه متروک، سفر به هیدالو و... اشاره کرد.

دانلود سریال روزی روزگاری

دانلود سریال پدر سالار

دانلود سریال یوسف پیامبر

دانلود سریال خانه ای در تاریکی

نظر شما
ارسال نظر